نمایندگی توزیع، فروش و آموزش نرم افزار مکتبة اهل البیت ع

نمایندگی توزیع، فروش و آموزش نرم افزار مکتبة اهل البیت ع

* متن کامل تمام کتب نرم افزار مکتبه الشامله (النسخه الوقفیه) مطابق با کتب منتشره.(با لحاظ یک درصد خطا) با حذف کتب تکراری
* متن کامل بیش از ۷۰۰۰ جلد کتاب در نسخه اصلی نرم افزار و ده‌ها هزار جلد کتاب شیعه و سنی در افزونه نرم افزار.
* امکان نمایش تصاویر سی جلد کتاب خطی و کتب اربعه و صحاح سته.
* نمایش فهرست موضوعی و پاورقی و شرح کتاب
* انطباق و هماهنگی بین متون کتاب چاپی و نرم افزاری در کتب اصلی نرم افزار.
جستاری بسیار سریع و روان و پیشرفته با لحاظ لغات و کلمات مشابه.
* قابلیت کپی مستقیم متن به حافظه و دسته بندی و فیش برداری و اخذ خروجی.
* ادغام کلیه کتب نرم افزار مکتبه الشامله با لحاظ انطباق با متن کتاب اصلی همراه با حذف کتب تکراری در بیش از شش هزار عنوان و بالغ بر ده‌ها هزار جلد.

طبقه بندي موضوعي
درباره نرم افزار
??????? ???? ?????
??????? ???? ?????






به نام خدا

کاربران محترم
با سلام

اینک نسخه به روز شده نرم افزار مکتبة اهل البیت ع را که چندی قبل توسط شرکت تولید کننده آن ایجاد شده بود را در اختیار شما قرار می دهم.

نحوه عملکرد این آپدیت آن است که شما بعد از دانلود این فایل که به صورت زیپ شده برای شما قرار داده شده است می توانید پس از اطمینان از بسته بودن نرم افزار فایل زیپ شده را اجرا و تا پایان دنبال نمایید.

نکته:
1. در بین این مراحل از شما خواسته می شود تا محل نصب را تعیین نمایید. که شما باید محلی را که نرم افزار خود را در ان نصب نمودید به سیستم معرفی نمایید.

2. این نسخه مخصوص ویندوز 7 بوده و اگر از سیستم 8 و یا 8.1 استفاده می کنید می توانید برای دانلود آن به این لینک مراجعه نمایید.


دانلود نسخه آپدیت 2012 ویژه ویندوز 7


(۶)

 

                                                          رسم الخطِّ صحیح "لا"

در رسم الخط صحیح کتابتِ قرآن، مثلا کلمه "کَلاّ" و یا   " اَفَلا "   اتصال لام و الف به صورت "لا" است. و" لَا" غلط است و علت این اشتباه رسم الخطی (در قرآن­های غیر دست نویس ودیگر متون تایپی) این است که فتحه یا دیگر حرکات را  دقیقا روی لام می گذارند وبرنامه" وُرد" قادر به تشخیص و تصحیح آن نیست. امّا قرآن­هایی که ابتدا توسط خطاط با ذوق و آشنا به قواعد کتابت نوشته و سپس چاپ می­شود این اغلاط را ندارد؛ و از آن­جا که معمولاً تایپیست­ها، ویراستاران، و متصدیان چاپخانه­ها متوجه این ریزه­کاری­ها و دقایق خطّاطی نیستند، بروز این موارد مشمئز کننده اجتناب ناپذیر است؛ و با توجه به این که اکثر این حرکات زائد و بی فایده است و اصل در تکلم و نوشتار، همان تقلیل حد اکثریِ غیر مخلّ است . پس لازم است رسم الخط صحیح را فدای حرکات زائد نکنیم. تا آن روزی که این مشکل "وُرد" برطرف شود.

                                                     بنای کجِ عثمان طه

و از طرف دیگر اصلاً  نیازی به تقلید کور کورانه از روش یا بنای کجی که عثمان طه و یا هر کس دیگری گذاشته، که فتحه­ی قبل از الف را هم می­نویسد نیست؛ چرا که هر که سواد خواندن و نوشتن دارد می­داند آن الفی که صدای بلند دارد قبلش ضمه، یا کسره نیست والاّ  الف  خوانده نمی­شد. ( که همین تقلید بیمورد و غلت تایپیست­ها باعث شده مثلا فتحه­ی روی "لام­" در  "لا" و ...  را بنویسند و  وُرد  هم که قادر به تشخیص و تصحیح نیست لذا این اشکال ظاهر می­شود )  به علاوه­ی آن ­همه اغلاط املایی و کتابتی که در قرآن­های به خط اوست؛ علیرغم آن زیبایی منحصر به فرد خطاطی.

که صاحب­ ذوق می­داند سزاوار نیست چاپ قرآن به خط دیگری مگر این که روزی کسی پیدا شود که بتواند بهتر از او بنویسد.

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۵۰ آذین مستقیمی
گیلان-رشت-خ حافظ-کوچه جاویدان-پ65 کدپستی4137813884
۰۱ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۹:۳۹ سید محمد محسن موسوی
تشکر
دست شما درد نکنه. نرم افزار من یه دفعه دیگه اجرا نشد . اررو 005 میدادو میگفت فایل f1010 در پوشه data اجرا نمیشه. وقتی آپدیت شما را اجرا کردم مشکل حل شد. ویندوزم 7 .
سلام علیکم و خسته نباشید .
اگر امکان دارد فایل اصلاحی نرم افزار جهت اجرا در ویندوز 10 را هم بارگذاری فرمایید . ویندوز بنده 10 است و هر بار که نرم افزار را نصب می کنم تنها برای یک بار آن هم باسرعت بسیار کم اجرا می شود و دفعات بعد اجرای نرم افزار در میانه بارگذاری فایلها متوقف می شود .
۰۶ مهر ۹۹ ، ۰۳:۳۳ مجله علمی

تشکر ممنونیم

2 2 2 2 2 2 2 2
2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2

براي خريد نرم افزار اينجا را کليک کنيد

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی